Vojenské rozhledy / Czech Military Review Nr. 3/2012: 106-112
Probing Into English Skills and Accomplishments in Selected Civilian Secondary SchoolsInformational pages
The primary purpose of this research was to determine the successfulness in language examinations set by STANAG 6001 among future servicemen and prospective officer candidates. In comparison with 2006 their common knowledge was significantly higher. The authors assume they acquire better English capabilities as a result of participation in foreign study projects and increasing level of schools. The results are presented in several tablets and graphs.
Keywords: analysis,language training,stanag,research
Published: September 15, 2012 Show citation
References
- BERÁNKOVÁ, J. at al. Komunikativní kompetence vojenských manažerů. Ekonomika a management, 2010, ročník neudán, č. 2, s 100-104. ISSN 1802-3975. Dostupné na http://www.vojenskaskola.cz/skola/uo/eam/Documents/EaM-2-2010.pdf.
- BUCHTOVÁ, H., STAŇKOVÁ, E. Jazyková příprava z pohledu studentů Vojenské akademie. Vojenské rozhledy, 2005, roč. 14, č. 1, s. 112-116, ISSN 1210-3292.
- ČECHOVÁ, I. at al. Změny v jazykové a řečové kompetenci vojenských profesionálů. Vojenské rozhledy, 2012, roč. 21, č. 2, s. 155-167, ISSN 1210-3292.
- ČECHOVÁ, I. at al. Partnership for Learning Program: online výuka s rodilým mluvčím jako doplněk k prezenční výuce anglického jazyka na Univerzitě obrany. Vojenské rozhledy, 2011, roč. 20, č. 1, s. 128-136, ISSN 1210-3292.
- ŠMÍD, J. Úspěšnost v rezortních jazykových kurzech na úroveň SLP 2 na ÚJP. Vojenské rozhledy, 2008, roč. 17, č. 4, s. 165-169, ISSN 1210-3292.
- ŠMÍD, J. Jazyková příprava v rezortu MO v kontextu RMO č. 1/2007. Vojenské rozhledy, 2011, roč. 20, č. 3, s. 162-163, ISSN 1210-3292.
- VRÁBLÍKOVÁ, P. Metody výuky cizích jazyků a jejich význam v profesionální armádě. Vojenské rozhledy, 2006, roč. 15, č. 1, s. 112-118, ISSN 1210-3292.
- VRÁBLÍKOVÁ, P. Motivace jako významný faktor při studiu cizích jazyků. Vojenské rozhledy, 2007, roč. 16, č. 4 s.. 1168-1174, ISSN 1210-3292.
- VRÁBLÍKOVÁ, P. Metody používané ve výuce cizích jazyků. Vojenské rozhledy, 2008, roč. 17, č. 2, s. 180-188, ISSN 1210-3292.
- VRÁBLÍKOVÁ, P. Reciproční výuka a její význam pro zdokonalení jazykové dovednosti čtení s porozuměním. Vojenské rozhledy, 2008, roč. 17, č. 4, s. 155-164, ISSN 1210-3292.
- Analýza úspěšnosti (dosažené úrovně jazykové způsobilosti) posluchačů intenzivních kurzů angličtiny s výstupem SLP 2 organizovaných na ÚJP Vyškov v r. 2007. In Zápis z jednání MRCJ, ŠMÍD, Jan, Metodická rada cizích jazyků, Praha, 20. března 2008.
- Interpretace STANAG 6001. [on-line]. Ústav jazykové přípravy. 2009 [cit. 2012-02-02]. Dostupné z: <http://www.ujp-acr.cz/met_test/stanag_6001.php>.
- Performance on the American Language Course Placement Test (ALCPT) and the English language Proficiency Test (ELPT) and its implications for STANAG 6001 Language
- Proficiency Profiles, Memorandum from DLIELC/LEC, CARTWRIGHT, Faith W., DLIELC, 20. listopadu 2003.
- Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely Systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech. [online] 2008 [cit. 2012-02-02]. Dostupné z Rozkaz ministryně obrany z 11. ledna 2007, Jazykové vzdělávání zaměstnanců v rezortu
- Ministerstva obrany (RMO 1/2007), Věstník Ministerstva obrany, částka 2/2007, ŠIS, http://s101w19.acr/Epinav/public/vestniky/Vestniky_Detail.aspx?id=930 http://www.vojenskaskola.cz/skola/uo/eam/Documents/EaM-2-2010.pdf.


